اندولیفت برای چروک دور چشم

با روی کار آمدن روش نوین اندولیفت در زمینه پزشکی و زیبایی، به راحتی می‌توان با اندولیفت برای چروک دور چشم، چروک دور چشم را برطرف کرد. ENDOLIFT یک روش کم تهاجم بوده که قادر است پوست را در نواحی مشکل دار و چروک شده سفت یا به عبارت پزشکی لیفت کند. چروک دور چشم در افراد به خصوص افراد مسن یک معضل زیبایی محسوب می‌شود و افراد به دنبال این هستند که این چروک‌ها را از بین ببرند. به همین دلیل اندولیفت دور و یا زیر چشم امروزه بسیار پرطرفدار و پر متقاضی است.

 چروک دور چشم

بیشترین دلیل چروک دور چشم،  افزایش سن است. البته مواردی مثل قرار گرفتن زیر نور خورشید و اشعه فرابنفش، سیگار، استفاده از انواع مخدر و نوشیدنی‌های الکی نیز می‌تواند در چروک شدن پوست دور چشم تاثیرگذار باشد. با بروز خط چین‌های ریز و درشت کنار چشم، احتمالاً به این فکر می‌کنید که درمان آن به راحتی انجام نمی‌گیرد و یا حتی مراحل درمانی با عوارض جانبی زیادی همراه است.

اما جای نگرانی نیست. در واقع باید بدانید که پوست دور چشم حساس و ظریف بوده و با افزایش سن کلاژن خود را از دست می‌دهد. کاهش کلاژن به معنای از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست است. پس برای پیشروی در درمان چروک دور چشم باید تا حدالامکان با روش‌های بی‌خطر کلاژن‌سازی را افزایش داد. بهترین روش که به صورت غیر تهاجمی عمل می‌کند اندولیفت است که در کلینیک ارکیده توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌گیرد.

رفع چین و چروک

اندولیفت برای چروک دور چشم راهی برای رفع چین و چروک

به منظور از بین بردن چین و چروک دور چشم ، یک روش غیر تهاجمی بدون نیاز و عمل جراحی روی کار آمد که حداقل عوارض را دارد.  از همین جهت نظر اکثر افراد را که از مشکل چین و چروک دور چشم رنج می‌برند را جلب کرد. اندولیفت در واقع یک روش با استفاده از تکنولوژی لیزری است که در بسیاری از عمل‌های زیبایی برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست رفع چین و چروک دور چشم و حتی زاویه سازی کاربرد دارد. در واقع اندولیفت برای چروک دور چشم یک روش درمانی بی‌نظیر است.

اندولیفت برای چروک دور چشم چگونه انجام می‌گیرد؟

با افزایش سن، تولید کلاژن به حداقل میزان خود می‌رسد. به همین دلیل فرد دچار پدیده پیری و ایجاد چین و چروک بر روی نقاط مختلف بدن به ویژه چشم می‌شود. در روش اندولیفت تکنسین‌ها و متخصصان زیبایی به وسیله لیزر فیبر نوری، لایه‌های زیرین پوست را گرم می‌کنند.  با گرم شدن لایه‌های زیرین، پوست شروع به تولید کلاژن و الاستین می‌کند. با افزایش کلاژن و الاستین در پوست چین و چروک دور چشم بهبود می‌یابد. به همین راحتی می‌توان بدون نیاز به عمل جراحی پوست دور چشم را سفت کرد و از شر چین و چروک در این ناحیه خلاص شد.

کاهش چین و چروک

اندولیفت برای چروک دور چشم برای کاهش چین و چروک

با پدیدار شدن روش اندولیفت، افراد بسیاری به دنبال کسب اطلاعات از این شیوه رفع چین و چروک بودند. در واقع مزایای فوق العاده این عمل بدون جراحی است که همواره متقاضیان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. از جمله مزایای اندولیفت برای چروک دور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • اندولیفت روش کم تهاجم: اندولیفت به طور کلی در هر نقطه بدن، بدون عمل جراحی و برش انجام می‌گیرد. به همین دلیل است که عوارض جانبی کمی نسبت به سایر روش‌های از بین برنده چین و چروک دارد.
  • ماندگاری بالا: شاید فکر کنید که چون اندولیفت بدون عمل جراحی انجام می‌گیرد ، پس ماندگاری کوتاه مدتی دارد و باید هر چند وقت نسبت به ترمیم آن اقدام شود. اما این گونه نیست. بلکه نتایج حاصل از اندولیفت چروک دور چشم تا مدت چند سال ماندگاری دارد.
  • ایمنی بالا و کم ریسک: اندولیفت بدون هیچ گونه برش انجام می‌شود. همچنین توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA به تایید رسیده.
  • دوره نقاهت کوتاه: اندولیفت ساده‌ترین و بی‌خطرترین روش برای از بین بردن چروک دور چشم به شمار می‌رود. همچنین این روش دوره نقاهت طولانی ندارد و بیمار می‌تواند بعد از عمل فوراً به فعالیت روزانه خود بپردازد.
  • هزینه مناسب نسبت به روش‌های زیبایی دیگر: اندولیفت برای چروک دور چشم با هزینه بسیار اقتصادی در کلینیک ارکیده انجام می‌شود.
  • عوارض جانبی اندولیفت برای چروک دور چشم: افراد مسن برای از بین بردن چروک دور چشم از روش اندولیفت استقبال می‌کنند. چرا که در بسیاری از افراد هیچگونه عوارض جانبی از خود نشان نمی‌دهد . اما در مواردی هم مشاهده شده که بیمار بعد از عمل با عوارضی مثل تورم، کبودی، درد و … دست و پنجه نرم می‌کند که آن هم در مدت زمان کوتاهی درمان می‌شود و از بین می‌رود.  اگر می‌خواهید با هیچ یک از عوارض جانبی اندولیفت چروک دور چشم مواجه نشوید، حتماً برای انجام این عمل زیبایی  به متخصص با تجربه مراجعه کنید.

 خلاصی از چروک دور چشم

 خلاصی از چروک دور چشم با عمل اندولیفت برای چروک دور چشم

اگر به دنبال یک روش بی‌خطر و ایمن برای از بین بردن چروک دور چشم هستید، می‌توانید اندولیفت برای چروک دور چشم را انجام دهید. عمل اندولیفت دوره نقاهت کوتاهی دارد و نتایج آن نیز تا چند سال باقی می‌ماند. اما حتماً دقت کنید که برای انجام این عمل به متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کنید. چرا که اگر متخصص نتواند به خوبی آن را روی پوست شما اجرا کند امکان دارد که دچار عفونت شوید. کلینیک ارکیده با بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات روز دنیا آماده خدمات رسانی در جهت زیباسازی پوستتان است. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاوران کلینیک ارکیده تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *