اندولیفت بازو

اندولیفت بازو یک روش پیشرفته و غیرجراحی لیفت است که از فناوری لیزر برای سفت‌کردن و احیای پوست بازو از درون استفاده می‌کند. برخلاف جراحی‌های سنتی لیفت بازو که شامل برش‌ها و زمان‌های نقاهت طولانی‌تر است، اندولیفت بازو روش کم‌ تهاجمی است و تنها به سوراخ‌های کوچکی در پوست دست برای قرار‌دادن فیبر لیزر نیاز داشته و سپس انرژی لیزر به سمت لایه‌های عمیق‌تر پوست هدایت می‌شود و تولید کلاژن را تحریک می‌کند و به طورموثر پوست بازو را بلند و جوان می‌کند.

در طول درمان اندولیفت بازو چه اتفاقی می افتد؟

این فناوری جدید لیزر دارای توانایی منحصر به ‌فردی برای گرم کردن بافت‌های نرم بازو بدون ایجاد مرگ بافت است که در حالی که گلبول‌های چربی را حل می‌کند و رگ‌های خونی را در ناحیه بازو منعقد می‌کند تا از خونریزی جلوگیری کند و باعث جمع شدن و سازماندهی مجدد بافت‌های فیبری برای سفت شدن بازو شود. فیبر لیزر همچنین باعث انقباض و ضخیم شدن پوست روی بازو می‌شود و باعث لیفت و سفت شدن بافت‌های بازو می‌شود.

 

درمان اندولیفت بازو

چه کسانی کاندیدای مناسب برای درمان اندولیفت بازو هستند؟

اندولیفت بازو برای افراد در هر رنگ پوست و سن، مناسب است، اندولیفت در نواحی موضعی بهترین عملکرد را دارد؛ به خصوص اگر می‌خواهید وزن خود را به طور کامل کاهش دهید و لازم دارید که اثرات جانبی کاهش وزن خود، مثل پوست افتاده بازو را از بین ببرید و یا می‌خواهید اثرات افزایش سن و پوست افتاده دراثر آن را ازبین ببرید.

چه چیزی روش اندولیفت را برای بازو متمایز می کند؟

در حالی که می‌توان از دستگاه‌ها و تکنیک‌های دیگر برای درمان بازو استفاده کرد، مزایای اندولیفت بازو این است که نتایج مشابهی را بدون نیاز به بیهوشی عمومی طولانی مدت در روش‌های جراحی ارائه می‌کند؛ همچنین، اکثر روش‌های کاهش چربی، توانایی سفت کردن پوست در یک جلسه را ندارند.

روش اندولیفت

مزایای روش سفت کردن پوست بازو با لیزر اندولیفت

مزایای این روش برای بازو عبارت‌اند‌ از:

  • روش غیرتهاجمی:
    نیازی به برش یا بریدگی ندارد و این گزینه ایمن‌تر و راحت‌تر برای کسانی است که به دنبال جوانسازی پوست بازوی خود هستند.
  • نتایج ظاهری طبیعی:
    باعث جوانسازی طبیعی پوست بازو می‌شود و هیچ نشانه‌ای از لیفت یا سفت شدن مصنوعی باقی نمی‌گذارد. این منجر به ظاهری جوان و با‌طراوت بدون هیچ گونه نشانه‌ای از درمان بر روی بازو می‌شود.
  • بدون توقف: اندولیفت بازو نیازی به استراحت ندارد. این بدان معناست که بلافاصله پس از درمان می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.
  • نتایج طولانی مدت:
    اندولیفت، با تحریک تولید کلاژن، پروتئینی که برای کشسانی و استحکام پوست ضروری است، باعث ایجاد پوستی بادوام و جوان می‌شود که به مرور زمان بهبود می‌یابد.
  • ایمن و موثر:
    روش اندولیفت برای بازو، به طور گسترده آزمایش شده است و بی‌خطر و موثر بودن آن ثابت شده است. این روش کم تهاجم، بدون خطر یا عوارض جانبی است.

نتایج اندولیفت بازو

درمان با لیزر اندولیفت تقریباً ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. اگرچه برخی از نتایج اندولیفت بازو، ممکن است بلافاصله پس از درمان مشهود باشد اما همچنان توصیه می‌کنیم برای ارزیابی نتیجه نهایی، نه ماه پس از درمان منتظر بمانید و به تورم زمان بدهید تا خودش برطرف شود و کلاژن تازه‌ تشکیل شده، اثر خود را اعمال کند. ماساژ زهکشی در یک‌هفته و چهارهفته بعد از درمان برای کمک به هر گونه تورم، مفید است.

میزان درد در این روش بسیار کم است، اگرچه ممکن بوده از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. پس از درمان، بیماران می‌توانند در عرض چند ساعت به شغل و فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.
نتایج اندولیفت بازو به مدت دو تا سه سال ماندگاری دارد و می‌توان هر سال بدون عوارض جانبی، این روش را تکرار کرد. سن، وضعیت سلامتی، جنسیت و عوامل دیگر ممکن است بر نتیجه و موفقیت بالقوه یک روش پزشکی تأثیر بگذارد، و همین امر در مورد پروتکل‌های زیبایی شناسی نیز صادق است. تمام نتایج پزشکی به شرایط پزشکی قبلی بیماربه طورمنحصر به فرد بستگی دارد.

نتایج اندولیفت بازو

عوارض جانبی اندولیفت بازو

اندولیفت روشی مطمئن برای کاهش چربی بازو و سفت کردن پوست شل است. اندولیفت بازو را می‌توان بدون استفاده از بیهوشی یا تکنیک‌های جراحی پیچیده انجام داد؛ همچنین می‌توان آن را با تزریق بی‌حس کننده موضعی برای بی‌حس کردن موقت ناحیه انجام داد، که ممکن است باعث احساس گزش مختصری در مراجعه کننده شود. پس از عمل، قرمزی و کبودی ممکن است ایجاد شود.

با این حال، اغلب در عرض 1 تا 2 هفته از‌بین می‌روند و بیشتر بیماران می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی را در این بازه زمانی ازسربگیرند. بیماران همچنین می‌توانند برای چند هفته احساس درد، حساسیت و بی‌حسی داشته باشند. اما این عوارض موقتی هستند و از‌بین خواهند رفت؛ همچنین ممکن است عدم تقارن یا خطوط ناهموار (اگرچه نادر است) که ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشد را تجربه کنند.

نگهداری از نتایج اندولیفت بازو
برای حفظ نتایج اندولیفت بازو، توصیه می‌شود که بیماران از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنند و به طور منظم ورزش کنند. علاوه‌بر‌این، محافظت از پوست در برابر قرارگرفتن در معرض نور خورشید حیاتی است، زیرا این امر می‌تواند باعث آسیب شود و منجر به پیری زودرس شود. قرار ملاقات‌های منظم با یک متخصص مراقبت از پوست واجد شرایط، می‌تواند تضمین کند که نتایج درمان تا زمانی که ممکن است حفظ می‌شود.

آیا اندولیفت بازو برای شما مناسب است؟

افراد با هر نوع پوست و رنگی برای درمان با لیزر اندولیفت مناسب هستند و میتوانند این نوع درمان را انجام بدهند. برای رسیدن به پوستی که همیشه آرزویش را داشتید میتوانید درمان اندولیفت بازو را انتخاب کنید. درصورت نیاز به مشاوره، رزرو نوبت و دریافت خدمات لیزر اندولیفت بازو، می‌توانید به سایت کلینیک لیلیوم سفید مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *